Blogi

Blogi alt leiad värbamist ning müügi- ja ehitusvaldkonda puudutavat põnevat infot.

Tööandja turundus – trendid

Mike Roberts annab RecruitingDaily.com lehel ülevaate oma tiimiga käivitatud tööandja turunduse küsitlusest (State of Employer Branding). See küsitlus üritas avada nii tööandjate, värbajate kui turundajate mõtteid tööandjate brändingust kui ärifunktsioonist ja selle seostest kandidaadi kogemusega.  Samuti püüti aru saada tänapäeva ettevõtete väljakutsetest, prioriteetidest ning sellest, millised on kõige selgemad kasud investeerides tööandja brändingusse. Analüüsides ligi […]

Loe edasi

6 Top müügiinimese tunnusjoont

Kas oled kunagi mõelnud, mis eristab müügi parimaid tegijaid keskpärastest? Mis teeb edukad edukaks? Kuidas parim müügiinimene saab teistest nii palju parem olla? Oma säravamaid müügiproffe on lihtne eristada – pilk tehtud töö statistikale annab sulle selle vastuse mõne minutiga. Mis teeb aga parimatest parima? Ühte kirjeldavat tunnust on raske välja tuua. Adam Wiggins, ekspert […]

Loe edasi

6 tööintervjuu küsimust, mida iga töötaja peaks küsima

Jeff Haden kirjutab Inc.com lehel sellest, et paljude intervjuude lõpus tundub kandidaadile küsimuse: ”Mis küsimusi Sa mulle soovid esitada”? esitamine justkui ajaraiskamine. Põhjus peitub selles, et paljusid inimesi tegelikult ei huvita see, millise vastuse Sa neile annad, vaid nad loodavad lihtsalt ennast heast küljest näidata ja justkui küsida nö tarku küsimusi. Nende jaoks on oluline […]

Loe edasi

5 küsimust, mida peaksid kandidaadilt küsima igal intervjuul

LinkedIn Talent blog avaldas oktoobrikuus artikli viiest kõige populaarsemast küsimusest, mida igal intervjuul võiks kandidaadilt küsida. Siin need on: 1.Too mulle palun näiteid, kuidas hoiad ennast kursis valdkonnas toimuvaga? Siinkohal tuleks siis vaadata, milliseid blogisid inimene loeb, keda ta jälgib Twitteris, millistel üritustel ja konverentsidel ja projektides ta osaleb jne. Vastus annab aimu inimese huvist […]

Loe edasi

Lihtne ja efektiivne süsteem, mis aitab tööpäevas rohkem ära teha

Raamatus “Selling to Win” tutvustab Richard Denny ühte äärmiselt lihtsat süsteemi, mida järgides võib inimene saada väga edukaks ja saavutada kõik, mida ta soovib. Süsteem, nagu ikka kõik suurepärased ideed, on väga lihtne. Selles lihtsuses võib esmapilgul isegi pettuda. Aga kui Sa oled äärmiselt pühendunud, et saada tõeliseks professionaaliks, edukaks saavutajaks, siis kasuta seda ja […]

Loe edasi

Tööjõukulude prognoos ja eelarve 2016

Tööhõive määr on Eestis praegu väga kõrge ja tööpuuduse määr madal. Noori tööturule sisenejaid jääb järjest vähemaks ja nendest, kes lisanduvad, on suur osa kõrgharidusega. See tähendab, et lihtsatele töödele, kus praegu töötab suhteliselt palju vanemaealisi, on järjest keerulisem leida pensionileminejate aendajaid, olenemata palgatasemetest. Töötasud kasvavad kiiremas tempos kui SKT ja see on tähendanud ettevõtete […]

Loe edasi